POLITICĂ DE PRELUCARE DATE

Ultima actualizare din 14.04.2025

Vă rugăm să citiți cu atenție această Politică privind Prelucrarea Datelor cu caracter personal (denumită în continuare „Politica”) întrucât conține informații importante privind cum, când și de ce World Comm Trading GFZ SRL colectează, folosește și stochează datele dvs. cu caracter personal, către cine le distribuie, cât și de a vă prezenta drepturile pe care le aveți în calitate de persoană vizată și măsurile luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, în raport cu prelucrările World Comm Trading GFZ SRL efectuate prin intermediul website-ului, a platformelor partenere și în legătură cu produselele și serviciile sale.

Website-ul www.worldcomm.ro (denumit în continuare „Website”) este deținut și administrat de către societatea World Comm Trading GFZ SRL, persoană juridică română, cu sediul social în Mun. București, str. Splaiul Independenței, nr. 319, OB 209, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J40/10819/2014, având CUI RO16167421.

1. APLICABILITATE

Prezenta Politică privind prelucrarea datelor cu caracter personal se aplică doar activităților de prelucrare efectuate de World Comm Trading GFZ SRL și se completează cu Politica de Cookie.

Website-ul poate conține informații sau link-uri către alte website-uri pe care World Comm nu le deține și/sau administrează. Consultați cu atenție politicile privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale acestor website-uri când le vizitezi pentru a înțelege cum datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate și distribuite de către aceste website-uri terțe.

2. DEFINIȚII

Termenii utilizați în această Politică au același înțeles ca cei din Termeni și Condiții, exceptând cazul în care sunt altfel definiți în această Politică.

  • „World Comm”, „Compania”, „noi” sau „nostru” înseamnă World Comm Trading GFZ SRL și orice afiliat care furnizează website-ul, produse și servicii.
  • „Utilizator” înseamnă orice persoană fizică sau orice angajat, reprezentant, consultant, contractor sau agent care utilizează Serviciile în interesul clientului.
  • „Dvs.” înseamnă actualul sau potențialul client al World Comm, ca Utilizator al website-ului, platformei, produselor și Serviciilor furnizate de World Comm.
  • „Servicii” înseamnă toate website-urile (inclusiv acest website), aplicațiile, instrumentele și platformele noastre disponibile pe internet la care v-ați abonat sau pe care le punem altfel la dispoziție, și care sunt dezvoltate, administrate și întreținute de noi, accesibile prin website sau altă adresă de internet desemnată, precum și orice produse sau servicii auxiliare, inclusiv orice servicii de consultanță, pe care vi le furnizăm contra cost sau gratuit; Serviciile sau alte produse sau funcționalități pe care le facem disponibile sub formă de testare neplătită sau gratuit sunt considerate Servicii gratuite.
  • „Date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă.
  • „Prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
  • „Activitate(-ăți) de prelucrare” înseamnă una sau mai multe operațiuni care se refera la una dintre diferitele etape pe care le poate implica prelucrarea datelor cu caracter personal.
  • „Operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal conform acestei Politici, World Comm acționează ca Operator.
  • „Persoană vizată” înseamnă o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
  • „Consimțământ” al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate.

3. CUM COLECTĂM DATELE

În general, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt colectate direct de la dvs., în calitate de persoană vizată. Cu toate acestea, pot exista situații în care datele dvs. să fie colectate în mod indirect de pe rețele de socializare, de pe website-ul companiei pe care o reprezentați, de la angajatorul dvs. ca persoană de contact, de la o terță persoană care v-a recomandat sau de pe diferite platforme publice (de exemplu platforme de anunțuri).

Atunci când noi, în calitate de Operator, nu primim direct de la dvs. datele cu caracter personal, vă vom informa în mod corespunzător cu privire la activitățile noastre de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal, cu respectarea termenului legal.

Dacă ne furnizați date cu caracter personal aparținând altor persoane (de exemplu, colegi), aveți responsabilitatea de a solicita în prealabil acordul acestor persoane pentru divulgarea datelor către noi.

4. COPIII ȘI DATELE SPECIALE

Website-ul și Serviciile noastre nu sunt destinate copiilor. Nu colectăm cu bună știință sau intenționat date personale de la copii care nu au atins nivelul de maturitate în țara lor și care nu sunt în măsură să își asume obligații în conformitate cu legislația aplicabilă.

Dacă sunteți titularul răspunderii părintești al unui copil care nu a atins nivelul de maturitate în țara de rezidență și bănuiți că minorul, copilul dvs., ne-a furnizat datele sale cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați în vederea ștergerii acestor date. Vom acționa la cererea dvs. în conformitate cu cerințele legale.

Nu colectăm și nici nu avem intenția de a intra în posesia de date cu caracter personal care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate ori date genetice, date biometrice pentru identificarea unică a unei persoane fizice, date privind sănătatea sau date privind viața sexuală sau orientarea sexuală ale unei persoane fizice ori date referitoare la condamnări penale și infracțiuni sau la măsuri de securitate conexe, cu excepția situațiilor prevăzute în mod expres de lege.

5. DATELE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE, SCOPURILE PRELUCRĂRII, TEMEIURILE LEGALE ȘI PERIOADELE DE RETENȚIE

Mai jos regăsiți informații privind scopurile pentru care prelucrăm datele cu caracter personal care vă privesc, categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm pentru îndeplinirea scopurilor, temeiurile legale în baza cărora desfășurăm activitățile de prelucrare și perioadele pentru care păstrăm datele cu caracter personal prin raportare la scopurile prelucrărilor.

Atunci când temeiul legal al prelucrării este consimțământul dvs., vă puteți retrage în orice moment consimțământul dat, fără constrângeri și fără ca retragerea consimțământului să afecteze legalitatea prelucrării anterior retragerii acestuia.

Vă vom informa și, atunci când temeiul legal al prelucrării este consimțământul, vă vom cere consimțământul dvs. liber exprimat, dacă vom intenționa să prelucrăm datele dvs. pentru un scop nou, care este fundamental diferit de cel pentru care au fost colectate datele dvs. inițial.

În funcție de natura relației sau a interacțiunii dvs. cu noi, vom prelucra datele dvs. cu caracter personal în condițiile prezentate în continuare.

5.1. În situația în care sunteți reprezentantul legal sau persoana de contact a entității juridice cu care ne aflăm într-un raport contractual business-to-business:

# Scop Categorii date Temei legal Retenție
5.1.1 Negocierea și încheierea contractelor comerciale, prin reprezentanții părților persoane juridice Nume, prenume, entitatea juridică reprezentată, calitate, adresă e-mail, număr de telefon, semnătură – aparținând reprezentantului legal sau convențional al persoanei juridice contractoare Interesul legitim al companiilor (Operator și contractor) de a intra în raporturi comerciale sau încheierea și executarea contractului (în cazul liber profesioniștilor) Datele cu caracter personal sunt stocate pe durata existenței relației contractuale și ulterior, conform legislației fiscale și a contabilității
5.1.2 Verificarea calității de reprezentant cu puteri necesare pentru a angrena răspunderea companiei Nume, prenume, calitatea, perioada de valabilitate a mandatului, puteri de reprezentare, precum și orice alte date incluse in documentele ce atestă calitatea de reprezentant al companiei Interesul legitim al companiilor (Operator și contractor) de a desfășura raporturile comerciale și de a se asigura că semnatarul contractului deține puterea necesară pentru a angrena răspunderea companiei în raporturile contractuale specifice Datele cu caracter personal sunt stocate pe durata existenței relației contractuale și ulterior, conform legislației fiscale și a contabilității aplicabile. În cazul în care nu se încheie contractul, datele vor fi șterse
5.1.3 Executarea contractelor comerciale, prin intermediul persoanelor de contact ale părților Nume, prenume, adresă e-mail profesională, număr de telefon profesional, entitatea reprezentată, calitate/funcție, departament Interesul legitim al companiilor (Operator și contractor) de a desfășura raporturile comerciale Datele cu caracter personal sunt stocate pe durata existenței relației contractuale și ulterior, conform legislației fiscale și a contabilității

5.2. În situația în care sunteți clientul nostru în urma unei comenzi plasate prin intermediul platformelor on-line partenere (ex. eMag Marketplace) sau în urma unei achiziții a produselor pe care le comercializăm din magazinele fizice partenere, vi se pot aplica toate sau unele dintre următoarele scopuri:

# Scop Categorii date Temei legal Retenție
5.2.1 Gestionarea comenzilor plasate prin intermediul platformei partenere (eMag Marketplace): înregistrarea, confirmarea și livrarea produselor Număr și dată comandă, produse comandate, date de facturare (nume, prenume, adresă, preț), serie, număr și dată factură, date de livrare (nume, prenume destinatar, adresă de livrare, număr de telefon), adresă de e-mail, modalitatea de plată. Executarea contractului reprezentat de Termenii și condițiile de utilizare a platformei partenere (eMag Marketplace) aplicabile relațiilor dintre Operator și dumneavoastră Datele cu caracter personal sunt stocate conform legislației fiscale și a contabilității aplicabile – 5 ani (documente emise după 31.12.2022) sau10 ani (documente emise înainte de 31.12.2022)
5.2.2 Emiterea și comunicarea facturii fiscale aferente produselor achiziționate Nume, prenume, adresă, serie, număr și dată factură, produse achiziționate, cantitate, preț, metodă de plată, adresă e-mail · Îndeplinirea obligației legale a Operatorului de a emite facturile în condițiile legale

· Executarea contractului reprezentat de Termenii și condițiile de utilizare a platformei partenere (eMag Marketplace) aplicabile relațiilor comerciale

Datele cu caracter personal sunt stocate conform legislației fiscale și a contabilității aplicabile – 5 ani (documente emise după 31.12.2022) sau10 ani (documente emise înainte de 31.12.2022)
5.2.3 Înregistrarea și soluționarea cererii de retur, recepționarea și verificarea produselor Nume, prenume, adresă e-mail, număr de telefon, număr și dată comandă, date facturare (nume, prenume, adresă, preț), serie, număr și dată factură, produse returnate, motiv retur, rezoluție, detalii cont restituire preț (nume, cont IBAN) sau, după caz, produse de schimb · Îndeplinirea obligației legale a Operatorului de a asigura cumpărătorului posibilitatea de a returna produsele achiziționate.

· Executarea contractului reprezentat de Termenii și condițiile de utilizare a platformei partenere (eMag Marketplace) aplicabile relațiilor comerciale

Datele cu caracter personal sunt stocate conform legislației fiscale și a contabilității aplicabile – 5 ani (documente emise după 31.12.2022) sau10 ani (documente emise înainte de 31.12.2022)
5.2.4 Înregistrarea, verificarea și soluționarea cererilor de retur/înlocuire a produselor Nume, prenume, produs, serie, număr și dată factură, adresă de facturare, adresă de livrare, motiv reparație, rezoluție, persoane împuternicite pentru a preda/ ridica produsul (nume, prenume), număr de telefon, adresă e-mail Îndeplinirea obligațiilor legale ale Operatorului cu privire la acordarea garanției produselor Datele cu caracter personal sunt stocate pentru o perioadă de 3 ani
5.2.5 Colectarea feedback-ului dvs. pentru îmbunătățirea calității interacțiunii noastre cu clienții Nume, prenume, nume utilizator, adresă e-mail/număr de telefon, produse achiziționate, interacțiunea cu personalul Operatorului, nivelul de satisfacție Interesul legitim al Operatorului de a verifica nivelul de satisfacție al clienților pentru a îmbunătății modul de prestare a serviciilor Datele cu caracter personal sunt stocate în conformitate cu Termenii și condițiile de utilizare a platformei partenere (eMag Marketplace) – datele nu sunt stocate în afara platformei

5.3. În situația în care participați în procesul nostru de recrutare și selecție în calitate de candidat pentru posturile vacante în cadrul World Comm:

# Scop Categorii date Temei legal Retenție
5.3.1 Recrutare

*informații detaliate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare și selecție pentru posturile vacante sunt furnizate prin nota de informare specifică, comunicată în momentul colectării CV-urilor sau, după caz, cu ocazia primei interacțiuni dintre dvs. și echipa noastră de recrutare

Nume, prenume, număr de telefon, adresă e-mail, adresă de domiciliu/reședință sau țara de domiciliu/reședință formare profesională, studii, certificări și altele asemenea, experiență profesională, vechime în muncă sau într-o anumită arie de activitate, competențe lingvistice și/sau tehnice, profilul pe o rețea de socializare profesională (e.g. LinkedIn), dacă este cazul, și alte date incluse în documentele furnizate · Demersuri la solicitarea dumneavoastră înainte de încheierea contractului de muncă

· Interesul legitim al Operatorului de a soluționa eventuale reclamații în urma procesului de recrutare.

· Consimțământul dumneavoastră pentru păstrarea CV-ului în vederea contactării în legătură cu eventuale posturi vacante ulterioare

Datele cu caracter personal sunt stocate pe durata procesului de recrutare și ulterior pe o durată de 6 luni pentru gestionarea posibilelor reclamații.

5.4. În situația în care vizitați sediile noastre:

# Scop Categorii date Temei legal Retenție
5.4.1 Asigurarea pazei și securității persoanelor și a bunurilor prin echipamente de supraveghere video la sediile Operatorului Imagini video, ora sosirii și ora plecării, data, nr. înmatriculare auto (dacă este cazul) Interesul legitim al Operatorului de a asigura paza și securitatea persoanelor și a bunurilor ori, după caz, îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin Operatorului în temeiul legislației specifice Datele cu caracter personal sunt stocate 30 zile sau potrivit termenului legal de retenție aplicabil

În afara scopurilor menționate în mai sus, putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul îndeplinirii obligațiilor legale ce ne revin în temeiul legislațiilor care guvernează activitatea noastră, inclusiv, spre exemplu, în materie financiar-contabilă, de arhivare, în privința egalității de șanse și nediscriminării, a asigurării securității fizice și informatice și a protecției avertizorilor în interes public. În aceste situații, categoriile de date prelucrate și termenele de stocare a datelor se stabilesc în funcție de dispozițiile legale aplicabile.

De asemenea, datele dumneavoastră pot fi prelucrate, în temeiul interesului legitim al Operatorului, în scopul exercitării sau apărării unui drept sau interes legitim în cadrul unei proceduri judiciare, administrative sau altele asemenea, în care este implicat Operatorul ori pentru a da curs solicitărilor autorităților publice, judecătorești sau de cercetare și urmărire penală, în temeiul și în conformitate cu obligațiile legale ce îi revin Operatorului. Categoriile de date prelucrate și termenele de stocare se stabilesc de la caz la caz, în funcție de procedurile și dispozițiile legale aplicabile.

La finalul perioadelor de retenție indicate mai sus, datele cu caracter personal vor fi șterse ori, după caz, anonimizate.

6. IDENTIFICATORI ONLINE

Website-ul nostru folosește cookie, plug-ins sau alți identificatori online (denumiți în continuare, în mod colectiv, „cookie”) pentru a asigura funcționalitatea website-ului sau pentru a oferi o experiență de navigare mai bună, pentru a efectua analize statistice privind accesarea informațiilor sau pentru a vă oferi conținut și anunțuri publicitare personalizate.

Pentru informații detaliate privind folosirea cookie-urilor, vă rugăm să consultați Politica de cookie.

7. PRELUCRARI AUTOMATE, INCLUSIV PROFILARE

Nu prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în vederea generării unor decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv profilare, de natură să producă efecte juridice asupra dvs. sau care să vă afecteze în mod similar într-o măsură semnificativă.

8. DIVULGAREA ȘI TRANSFERUL DATELOR

Putem transfera datele dvs. cu caracter personal, în măsura în care acest lucru este necesar, următoarelor categorii de destinatari: companii din același grup, parteneri contractuali, subcontractanți, furnizori de servicii de plată, furnizori servicii de curierat, companii ce oferă servicii de arhivare, companii ce oferă servicii IT, furnizori de produse software sau hardware, companii de studii de piață, companii de marketing, autorități publice, instanțe de judecată sau arbitrale, precum și organe de cercetare și urmărire penală.

Datele pot fi dezvăluite sau transferate către categoriile de destinatari menționate mai sus pentru a ne furniza Serviciile la un nivel cât mai înalt de calitate, asigurând intervenția specialiștilor prin externalizarea unor părți din activitatea noastră ori accesul la servicii și beneficii conform parteneriatelor noastre comerciale, sau pentru a asigura respectarea obligațiilor legale specifice la care suntem supuși conform activității desfășurate.

În cazul în care datele dvs. cu caracter personal sunt transferate către țări terțe, vom aplica măsurile tehnice și organizatorice cerute de lege și vă vom informa despre transfer în conformitate cu cerințele legale.

9. SECURITATEA DATELOR

Securitatea datelor dvs. cu caracter personal este importantă pentru noi. Prin urmare, datele dvs. cu caracter personal sunt protejate împotriva pierderii, utilizării abuzive și consultării sau divulgării neautorizate, prin aplicarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate. Acordăm acces la datele dvs. cu caracter personal numai personalului sau subcontractanților noștri pentru care accesul este în mod rezonabil necesar pentru oferirea Serviciilor noastre. Având în vedere stadiul tehnologic actual, am implementat măsuri de securitate tehnică, procedurală și fizică pentru a vă proteja datele cu caracter personal, precum limitarea accesului la datele cu caracter personal, criptarea sau anonimizarea și stocarea acestora pe medii securizate.

Este foarte important ca și dvs., în calitate de persoană vizată, să cunoașteți riscurile și să adoptați măsuri de protecție a datelor dvs. cu caracter personal, precum verificarea temeinică a surselor informațiilor, evitarea accesării link-urilor suspecte sau necunoscute, schimbarea periodică a parolelor și folosirea de soluții anti-virus și anti-malware adecvate.

10. DREPTURILE DVS. ȘI MODALITATEA DE EXERCITARE

Legea oferă persoanelor vizate drepturi efective și opozabile privind datele acestora cu caracter personal, ce pot fi exercitate în condițiile specificate de lege.

Aveți următoarele drepturi privind datele dvs. cu caracter personal:

  • Dreptul de a fi informat: Aveți dreptul de a fi informat cu privire la modul în care prelucrăm datelor dvs. cu caracter personal, astfel cum o facem prin prezenta Politică.
  • Dreptul de acces: Aveți dreptul de a obține confirmarea dacă prelucrăm sau nu datele dvs. cu caracter personal, informații privind specificul prelucrării, precum și acces la datele respective.
  • Dreptul la rectificare: Aveți dreptul de a obține de la noi, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care vă privesc. Ținându-se seama de scopurile în care au fost prelucrate datele, aveți dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare.
  • Dreptul la ștergere: Aveți dreptul de a obține din partea noastră ștergerea fără întârzieri nejustificate a datelor cu caracter personal care vă privesc, în măsura în care sunt îndeplinite cerințele legale. Datele cu caracter personal vor fi șterse atunci când cerințele legale sunt îndeplinite.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării: Dacă sunt îndeplinite dispozițiile legale aplicabile, aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării datelor dvs. cu caracter personal.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: Dacă sunt îndeplinite dispozițiile legale aplicabile, aveți dreptul de a primi datele cu caracter personal care vă privesc și pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și aveți dreptul de a transmite aceste date altui Operator.
  • Dreptul la opoziție: În anumite situații, precum atunci când prelucrăm datele cu caracter personal în baza interesului nostru legitim, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal de către noi. În caz de opoziție nejustificată, în calitate de Operator, suntem îndreptățiți să prelucrăm în continuare datele dvs. cu caracter personal.
  • Dreptul de a te opune primirii de mesaje comerciale: De asemenea, vă puteți opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în scopul trimiterii de mesaje comerciale.
  • Dreptul de a nu fi supus unor decizii individuale automatizate, inclusiv crearea de profiluri: Dacă sunt respectate dispozițiile legale aplicabile, aveți dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice în privința dvs. sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.
  • Dreptul de excludere de la vânzarea sau distribuirea datelor cu caracter personal: În cazul în care vom vinde datele dvs. cu caracter personal sau le vom distribui unor terțe persoane pentru publicitate comportamentală, aveți dreptul, în orice moment, de a ne opri din vânzarea sau distribuirea datelor dvs. cu caracter personal.
  • Dreptul de a vă adresa Autorității de Supraveghere: Aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal competentă, în legătură cu orice încălcare a drepturilor dvs. privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Dacă doriți să contactați Autoritatea de Supraveghere competentă la locul dvs. de reședință, puteți găsi detalii de contact la https://edpb.europa.eu/about-edpb/about-edpb/members_en.

În Romania, autoritatea de supraveghere competenta este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal care poate fi contacta astfel:

  • Adresa poștală: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
  • email: anspdcp@dataprotection.ro
  • website: www.dataprotection.ro
  • Retragerea consimțământului: În măsura în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în temeiul consimțământului, vă puteți retrage oricând consimțământul acordat, fără a afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de retragerea acestuia.

Cu excepția dreptului de a vă adresa Autorității de Supraveghere, pe care îl puteți exercita folosind datele de contact indicate mai sus, vă puteți exercita drepturile legale prin contactarea în scris a responsabilului nostru cu protecția datelor cu caracter personal, la adresa de e-mail privacy@worldcomm.ro.

Vom răspunde solicitărilor dvs. fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în cel mult o lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. Vă vom informa cu privire la orice astfel de prelungire în termen de o lună de la primirea cererii dvs., prezentând inclusiv motivele întârzierii.

În situația în care nu vom lua măsuri cu privire la cererea dvs., vă vom informa, fără întârziere nejustificată și în termen de cel mult o lună de la primirea cererii, cu privire la motivele ce stau la baza deciziei noastre, caz în care aveți posibilitatea de a depune o plângere în fața Autorității de Supraveghere ori de a introduce o cale de atac judiciară.

11. ACTUALIZĂRI

Prezenta Politică este supusă revizuirii și actualizării periodice pentru a ne asigura că aceasta corespunde în permanență realității și este în conformitate cu cerințele legale aplicabile. Din acest considerent, vă rugăm să consultați periodic această secțiune pentru a fi la curent cu eventuale modificări. Modificările majore ale prezentei Politici vor fi notificate în mod corespunzător.

12. CONTACT

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la conținutul acestei Politici sau la modul în care se aplică, sau dacă vă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dvs., puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor cu caracter personal prin e-mail, la adresa: privacy@worldcomm.ro.