Despre noi


Societatea World Comm a fost înfiinţată în anul 2002, având ca obiect principal de activitate importul şi distribuţia dispozitivelor de comunicare. Compania a devenit în doar câţiva ani unul din liderii pieţei româneşti în domeniu. Politica companiei constă în achiziţionarea produselor direct de la producătorii externi. Societatea se adresează doar companiilor implicate în segmentul de retail din România, fiind specializată în vânzari en-gros.

Oferta multibrand, livrările rapide şi flexibile din stoc, cât şi colaborarea cu una din cele mai renumite companii de curierat din lume oferă clienţilor noştri premizele unei colaborări pe termen mediu şi lung. Principala gamă de produse distribuite de World Comm constă în dispozitive de comunicare, accesorii pentru telefoane mobile şi produse conexe telecomunicaţiilor.

Certificare ISO 9001


World Comm a obţinut certificatul de acreditare a sistemului de management al calităţii conform cu cerinţele standardului SR EN ISO 9001:2015.

De ce să devenim partenerul dumneavoastră?


Noi vă oferim un plus de calitate, prin:

  • fondarea întregii noastre activităţi pe principii sănătoase: corectitudine europeană, eficienţă americană, dinamică est-europeană
  • servicii inovatoare pentru clienÅ£i, perfecÅ£ionate permanent: deosebit de simple, eficiente, rapide, de încredere. Ele implică: logistică perfectă, disponibilitate mare în stoc, creditare a clientului.
  • buna cunoaÅŸtere a pulsului pieÅ£ei ÅŸi a factorului uman, atenÅ£ia pentru dorinÅ£ele speciale ale clientului
  • gama foarte mare de produse, selectate suplu
  • capacitatea de reacÅ£ie ultra-rapidă la necesităţile pieÅ£ei
  • strategii moderne de cucerire a pieÅ£ii, cu bătaie lungă
  • parteneriatul inteligent cu marii producători mondiali de dispozitive mobile
Partenerii noÅŸtri externi


  • HMD Global OY
    Maxcom PL.
    XIAOMI H.K. LIMITED
    LENOVO GLOBAL TECHNOLOGY
    ASUS GLOBAL PTE. LTD.

Partenerii noÅŸtri interni


Partenerii noştri interni reprezintă spectrul de retail existent pe piaţa românească, marile lanţuri de home-appliance, magazinele de tip cash & carry, dealerii operatorilor de telefonie mobilă, operatorii, subdistribuitorii, magazinele online.